Open up.Begin again

//Kiralık Beyin A.Ş

allah belanı versin

Pazar, Şubat 22 by Kiralık Beyin//


ceviren dixplanet 'dan G-G adlı şahıs
başına okan karacan düşsün.
recep ivedik'in altında kal.
göt herif

Filed under having  

6 Cuk:

Nakhar dedi ki...

eh bu da olduysa... bugün bir film izliyordum valla ile başlayan bir cümle yazmışlardı çeviri yapan kişiler kafasına göre çeviriyor hele ki bir yerde türk atasözü yazmışlar öldüm resmen ama bu cidden rezalet...

"fuck you" ya "allah kahretsin" yazdıkları bile bunun yanında orjinal çeviri gibi kalıyor

Kiralık Beyin// dedi ki...

@naKHar

böyle terbiyesizlik olmaz.geriliyorum cok fazla.fuck you'ların allah kahretsin olmasına fln tamam alıştık.ama bu durum tamamen gerzeklik.ya adam gibi yap ya da yapma.divxplanet'a mail attım.bu kadar gerzekce durum olması konusunda.recep ivedikmiş.göt herif resmen.
filme yarım saat ara verdim sinirim gecince izledim tekrar

si-men dedi ki...

inanamıyorum ya, böyle gerzekçe bir şey olabilir mi. hayır şansımıza dil bilen insanlarız, çoğu kısımda anlıyoruz neler olduğunu ama bu kadarı insaf dedirtmiş. acaba filmi izlerken gerçekten "oha lan recep ivedik meşhur olmuş, filmde bile bahsediyorlar" diyen var mıdır, onu merak ederim ben.

mailine cevap verdiler mi esas?

Kiralık Beyin// dedi ki...

si-men!

ben anlamıyorum böyle bi gerizekalılık yapınca ne kazanıyorlar.divxplanet'a mail attım tek cevap yok.tamamen gerizekalılık.ceviren beyfendi ego'sunu tatmin etti sanırım.bakın bakın recep ivedik'i nasıl koydum dedigine eminim.meşhur oldugunu düşünen varsa,intihar etsin.yaşamamalı

radiopanic dedi ki...

ben güldüm buna baya ya. şaka maka.

Kiralık Beyin// dedi ki...

hala gerginim.
nasıl bi salaktır adam