Open up.Begin again

//Kiralık Beyin A.Ş

Slow motion

Cuma, Ocak 16 by Kiralık Beyin//

Fazla koşturuyorum.

Saçma sapan. Hiçbir yere varamayacak koşuşturma. Koşturuyorum sadece.

Bazı şeyleri deniyorum. Ağzımdan düşürmediğim şehir değiştirme başlığı altında; okul, yaşam, ev, şu an elimde ne varsa değiştirme gayreti.

Aralıksız yapılan planlar ve çerçevesinde yeni hayat kurgulanması.

Geçti yine. Şu tarih gelsin şu olacak amaç-sonuç ilişikleri. Zaman geldi. Geçti. Anlamsız. Anlayamadan.

Fazla hızlı şu an bütün evren. Geçmiş tarihi buğun yaşıyor gibi anlatabilirim her dakikasını. Saat saat. Slow motion gibi geçen günde, bu kadar hızlı geçen tarih.

Tuhaf. Elinde hiçbir şey olmadan kaybolan zaman var. Sadece üniversiteye bağladığım hayat var. Üniversiteyi değiştirmekle en mutlu insan olma fikri saçmalığı, sadece kendimi gitme güdüsü zorunluluk yaratma amaçları.

''Gitmek''.

 

Büyümenin durum zarfı gün saatinin artırma cızlıklarıyla eş değer. "Bugün bitmemeli, daha yapacaklarım var." demek, büyüme durumunun ortasında yer alma sonucu.

Bu kadar anlamsız, boş geçen benim evrenimde, gün saatini artırma çabası fazla tezat.

İstiyorum. Zamanın fazla olması durumunda günün sonunda kurtarabildiğim anlam katabilme olasılıklarını artırma çabası sadece.

''Zaman geçsin''.

 


Yeni hayat.

Gitmek.

Zamanı oturtmak.

Hayatına yeniden başlamak.

Yeni zaman, yeni başlık, yeni anlamsızlıklar. Hepsi birden. Ne getirdiği konusunda, ne şekilde gelirse çekme durumunu kabullenme.

Sadece kendi yaptığım kendi seçimlerimin sonuçlarını kendi çekme arzusu. İstediğin yerde. İstediğin şekilde. Sadece tek durum değişmesi durumunda, tamamen değişecek tüm hayatım.

Beklenilen hayat. Tüm zorunlulukları ve zorluklarını bildiğim halde, yeni hayata kayma egosu.

Libidonun yükselme sebebi. Ağzımın sulanması. Tek sebep.

''Hayat değişmeli''.

Filed under having  

0 Cuk: